פוטנציאל העסקי של הנכס הדיגיטלי הכי חברתי שיש.

ניהול דף עסקי - איפה אתם עלולים ליפול, ואיך תעשו את זה נכון

ניהול דף פייסבוק עסקי יכול להיות מאוד פשוט, אך כדי לייצר תוצאות עוצמתיות ולממש את מלוא הפוטנציאל שהרשת החברתית מציעה, כדאי להכיר כמה שיטות ולהבהיר איפה הרוב נופלים, ואיך להימנע מכך.

כולם מנהלים חשבונות פייסבוק, ומרבית העסקים מנסים, או לפחות ניסו בשלב כזה או אחר, לנהל דף עסקי. נכון, זה נראה ממש פשוט, והממשק של פייסבוק סופר ידידותי, אבל בפועל, מרבית העסקים לא מצליחים לייצר את התוצאות שלהם הם מייחלים, ובטח שלא לממש את מלוא הפוטנציאל שהרשת החברתית החברותית והמדהימה הזו מציעה למפרסמים, והדשא של השכן נראה תמיד ירוק יותר.

יותר מדויק לומר, שהדף העסקי של המתחרה נראה הרבה יותר טוב, מצליח לייצר יותר תנועה ואינטראקציה, ובאופן כללי, פשוט עובד טוב יותר.

ניהול פייסבוק עסקי

למה זה קורה?

לפני שנמנה את הטעויות שהמפרסמים נוטים לעשות בדף העסקי, נדגיש, שפרסום העסק מהפרופיל האישי הוא הטעות הבסיסית, ואולי הקריטית מכולן, ומפליא לגלות, שכל כך הרבה מפרסמים נופלים שם.

הסיבה לכך היא, שפייסבוק מתעדפת את המודעות והפוסטים שמפורסמים בדפים העסקיים, ואת הפרסומים מהפרופיל האישי היא חושפת למעט מאוד חברים, שהפרסום בו כמעט ולא אפקטיבי. אם אתם מוכרים טריינינגים מיובאים מהבגאז', זה יכול לעזור לכם לחסל את מלאי העונה, אבל אם יש לכם עסק קצת יותר רציני ומסודר, ובכל סדר גודל, כדאי שתתנו לו את הכבוד המגיע לו ברשת, ופרגנו לו בדף עסקי!

ניהול דף עסקי - איפה אתם עלולים ליפול, ואיך תעשו את זה נכון

7 טעויות שהמפרסמים נוטים לעשות בניהול הדף העסקי שלהם

01 היעדר יעדים ברורים

קמפיין שיווקי מכל סוג זקוק ליעדים ברורים, שיאפשרו למקד את פעולות השיווק, לפתח אסטרטגיה ולמדוד את הצלחת הקמפיין. בין היעדים השונים יכולים להיות הגדלת תנועה באתר, הגדלת יחס ההמרה או הובלת המשתמשים לדף נחיתה, קידום מכירות או החדרת מוצר חדש לשוק וכדו'.

היעדים של הקמפיין חייבים לענות על הצרכים של העסק כמו הגברת המודעות למותג, הגדלת המעורבות של המשתמשים, ייצור לידים, הרחבת קהל הלקוחות של העסק, הגדלת החזר ההשקעה עבור (ROI) וכדו'.

02 פילוח שוק לקוי או חוסר פילוח

ישנם מיליוני משתמשים בפייסבוק, ומי שמפרסם מבלי לנצל את יתרונות פילוח  הקהלים עלול לאבד את עוצמת פלטפורמת הפרסום ולפזר את משאבי השיווק שלו לחינם.

דיווחים של פייסבוק מציגים את הנתונים הבאים:

  • משתמשי פייסבוק מעלים כ- 👇
0
תגובות
0
תמונות
0
סטטוסים

מידי דקה. 👆


  • קיימים למעלה מ- 50 מיליון עמודים עסקיים בפייסבוק, ורובם עושים שימוש במודעות פייסבוק כדי להגיע לקהלי היעד שלהם באופן ממוקד.

הפופולריות העצומה של פייסבוק נותנת מושג קלוש באשר לתחרות שאליו נכנס כל עסק שמפרסם בפלטפורמה הזו, וחשוב לזכור שהתחרות על הנדלן הפרסומי היא גם מול העסקים המפרסמים וגם מול כל יתר המשתמשים ברשת החברתית. בהעדר מיקוד למודעות הפרסום, הסיכוי של המודעות הללו ללכת לאיבוד הוא גבוה במיוחד.

על מנת להגדיל את סיכויי החשיפה שלו כדאי גם למקד אותו, אך גם לייצר תוכן מרתק, אינטראקטיבי ורלוונטי לקהל היעד, מה שמחייב ביצוע אופטימיזציה לקבלת תוצאות טובות יותר. חלק מאפשרויות המיקוד שפייסבוק מציעה כוללות מיקום, תחומי עניין, מיגדר, גיל, השכלה, נתונים דמוגרפיים כמו רמת הכנסה, סטטוס וכדו', התנהגות ועוד.

דרך אגב, מיקוד קהל היעד גם מניב תוצאות טובות יותר למפרסם, וגם מוזיל את עלויות הפרסום.

שיווק דיגיטלי

03 שימוש בסוג מודעה לא נכון

פייסבוק מציעה מגוון סוגים של מודעות, שנועדו לכוון את הפרסום אל המטרה שהוגדרה לו, וכך לייצר תוצאות טובות יותר. בין סוגי המודעות נכללים: תמונות, סרטונים, קרוסלה, מצגת, אוספים ועוד. את כל המודעות הללו ניתן לבחור לפרסום בניידים, בשולחן העבודה, בסרגל הימני וכדו'.

לעתים נדרש לבצע  בדיקות A/B על מנת לבחון מה האפשרות הטובה ביותר.

04 נטישת מודעות

פרסום מודעות והפקרתן ללא ניתוח ביצועים היא בין הטעויות הנפוצות ביותר של משווקים רבים בפייסבוק. ללא מעקב וניתוח ביצועים הפרסום לא אפקטיבי כפי שהוא יכול להיות, החזר ההשקעה לא גבוה כפי שהוא יכול להיות, וייתכן שהקמפיין לא ישיג את מטרותיו.

ניתוח קמפיין כולל בחינה מדוקדקת של שיעור הקליקים, מספר הלידים שנוצרו, ביצועי המודעה לפי סוג ומיקום ועוד וביצוע אופטימיזציה תוך כדי תנועה.

05 שימוש במודעות למשפך מכירות בלבד

מודעות בפייסבוק יכולות לסייע בהגדלת היקף המכירות, אך זו לא מטרתן היחידה, ומי שמשתמש בהן רק למטרה זו מפספס את הקהל, שמרגיש שזה הדבר היחידי שהמפרסם רוצה ממנו. זה פוגע באמון המשתמשים, בתדמית המותג ובכל ביצועי הקמפיין.

ההמלצה היא לשלב מודעות פרסום שבונות אמון על ידי יצירת סיפורי הצלחה, המלצות, מידע מועיל ובעל ערך למשתמשים ועוד.

זולטק מדיה גרופ-ניהול דף פייסבוק עסקי

06 העדר הצעת ערך

הצעת ערך היא בין ההיבטים השיווקיים החשובים ביותר ברשת החברתית, מכיוון שהיא מציגה את יתרונות המוצר שתפרסמו על פני המתחרים. למרבה הצער, מפרסמים רבים לא טורחים להציג את ערך המוצר שלהם, ומפספסים בענק!

כדי לוודא שמודעת הפייסבוק שלכם מציעה ערך טוב, היא צריכה להיות ברורה וקלה להבנה, להדגיש את יתרונות המוצר או השירות, להימנע משילוב סיסמאות חסרות משמעות והדגשת הבידול של המוצר או העסק שלכם.

07 הפעלת מודעות רבות בתקציב הדוק

חשבונות מודעות מורכבים מאוד, שמריצים מספר גדול של קמפיינים בו זמנית עלולים להפחית את יעילות הקמפיין ולגרום לבלבול בקב המשתמשים. כמו כן, זה עלול להקשות את המעקב על ידי המפרסם ופוגם ביכולת הניצול של האלגוריתם של גוגל.

החשיבות של ניהול דף עסקי על ידי חברה מקצועית

עולם השיווק הדיגיטלי התפתח כל כך, שמידי יום צצים תפקידים חדשים כמו ניהול מוניטין, ניהול משברים ברשת וכדו'. עובדה זו מוכיחה, שהשיווק בדיגיטל הפך להיות הרבה יותר מורכב ממה שהיה בעבר, ולכן הוא מחייב פעולות מקצועיות, ממוקדות ואיכותיות.

על מנת להימנע מבזבוז של תקציבי השיווק, ניסוי וטעיה שעלולים לעלות לכם הרבה כסף ולגזול מכם זמן יקר, כדאי תמיד להיעזר באנשי מקצוע, שחיים ונושמים את הרשת החברתית ואת עולם השיווק הדיגיטלי.

מתמחה בתחום השיווק הדיגיטלי וברשת החברתית. הבנה רחבה ומעמיקה של עולם השיווק בשנת 2021, הפוטנציאל העסקי של הנכס הדיגיטלי הכי חברתי שיש.

לשיחת ייעוץ ראשונית
חייגו 054-4326786

מגיע לך אתר מנצח.

מאמרים אחרונים

Follow Us