סוגי אתרים ברשת

קיימים סוגים רבים של אתרים, ולכל אחד יש את היתרונות שלו.

בחירת סוג אתר אינטרנט

לפני שניגשים לבניית אתר אינטרנט חדש, חשוב להגדיר מטרות. מה אנו מצפים ממנו לעסק שאותו הוא מייצג. קיימים אתרים שונים זה מזה בפונקציות שלהם, בכמות התוכן שהם מכילים ובמעורבות הגולשים בהם. חלק מן האתרים מציגים את פרופיל החברה ועיקרי העיסוק שלה, וחלקם מספקים חוויית גלישה רחבה יותר הכוללת שיתוף של הגולשים, או ממש מכירת מוצרים דרך האתר.

אז איזה סוגי אתרים יש היום..?

בניית אתר תדמית

אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר שיווקי המהווה את עיקר הנוכחות של העסק באינטרנט.  אתר המציג מידע רב ביותר אודות העסק. תפקידו של אתר זה הוא לקדם ולהיחשף לקהל הגולשים בצורה הטובה והגדולה ביותר, האתרים הנפוצים ביותר. בעיקר עם פריצת מנועי החיפוש וחברות קידום אתרים רבות שעושות הכול על מנת להקפיץ אתרים אילו למקומות הראשונים בדפי החיפוש.

הקמת אתרי תוכן

אתר תוכן

אתר תוכן הוא אתר המציג מידע ומספק אינפורמציה בתחום מסוים. אתר תוכן עוזר לגולשים לקבל מידע כלשהו במהירות ובקלות. כמו אתרי חדשות, ספורט וכד'

אתרי-חנות-וירטואלית-מקוונת

אתרי חנות וירטואלית מקוונת

לחנות אינטרנטית יש המון יתרונות, חנות שפתוחה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע,

אתר שכזה מהווה חנות וירטואלית ללקוחות שלכם ויש לו כוונה מסחרית אחת ברורה

והיא למכור מוצרים או שירותים.

לכל מוצר ישנו פירוט רכיבים, תמונה להמחשה ותג מחיר. אתרים מסחריים שונים בגודלם והשינוי נובע מכמות המוצרים המוצעים למכירה. אתר גדול מצריך מערכת ניהול תוכן מותאמת.

עיצוב האתר משמעותי מאוד, כדי שהגולש יבחר דווקא באתר זה כדי לרכוש את מוצריו ולא באתר מסחרי אחר. מבנה האתר צריך להיות פשוט ונוח לניווט ונקודה חשובה שמודגשת בסוג אתר זה הינה האבטחה, מערכת אבטחה שתבטיח שלא יהיה שימוש שלילי בכל הפרטיים האישיים שהלקוחות מזינים.

אתר-מיני-סייט

מיני-סייט

אתר מיני-סייט הנקרא גם מיני אתר או אתרון, הוא אתר קטן שמכיל בין דף אחד לחמישה דפי אינטרנט. מיני-סייט משמש כאתר נחיתה שאליו יגיעו גולשים באמצעות קישור ממנועי חיפוש, בדומה לדף נחיתה. מאין אתר במתכונת מצומצמת שמכיל את כל האלמנטים העיקריים אבל בקטנה.

אתר ווקומרס - מכירת מוצרים
זהות המותג - אתר ווקומרס - מכירות - זולטק מדיה גרופ עיצוב ובניית אתרים
הקמת דפי נחיתה לעסקים

דף נחיתה

דף נחיתה – עמוד אינטרנט בודד שנבנה לליווי קמפיין פרסומי באינטרנט. שהוא בין אמצעי השיווק היעילים והחסכוניים שיש כיום בזירה הדיגיטלית לצורך שימור לקוחות, קידום מכירות, איסוף לידים ועוד.

אתר-קטלוג-מוצרים

אתר קטלוג מוצרים

אתר קטלוג זה להצגת מידע בלבד ולא כולל אפשרות קנייה. אתר זה יכיל את מוצרי העסק בצורה המדויקת ביותר,  מאפשרת למעשה לגולש להרגיש כאילו הוא בחנות עצמה ולשוטט בחופשיות בין במחלקות השונות. 

הקמת אתר-פורטל

אתר פורטל

אתר פורטל זה אתר דינמי הפעיל ומתעדכן כל הזמן. אתר זה מאפשר לגולש להיות מעודכן כל הזמן אם בנוגע למבצעים המתעדכנים מעת לעת, מסרים חשובים כגון חדשות ולמעשה בכל דבר אשר בעל האתר מעוניין להעביר.

הקמת אתרי-בלוגים

אתרי בלוגים

אתר בלוג הוא אתר מאוד דינמי. העוסק בכתבות, מאמרים, לעיונם של הגולשים, הפצת ידע מקצועי שנותן ערך לגולשים הנכנסים אליו.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ראשונית
חייגו 054-4326786

מגיע לך אתר מנצח.

מאמרים אחרונים

Follow Us