קידום אתרים SEO אורגני

קידום אתרים SEO

בעולם האופטימיזציה למנועי החיפוש, קידום אתרים אורגני, המכונה SEO, הוא הקלף המנצח בתעבורת אתרי אינטרנט, הודות לעובדה שחיפוש אורגני מוביל למעלה מ- 50% מהמשתמשים את האתר, ובמיוחד כשמדובר בתנועה עסקית C2B.

♦ קידום אורגני בגוגל ♦ קידום ממומן בגוגל ♦ קידום אתרים בצפון ♦  קידום אתרים בעמק יזרעאל ♦ קידום אתרים בעפולה ♦

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני נועד להביא את האתר אל מיקומים גבוהים במנוע החיפוש של גוגל באופן טבעי, כך שמי שהאתר רלוונטי עבורו ייחשף אליו במסגרת התוצאות שנחשפו לפניו לאחר הקשת השאילתא בשורת החיפוש. מרבית הקידום האורגני מתבצע על ידי כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים, אך הוא מצריך גם מחקר מילות מפתח, שילוב של תגי מטא, הטמעה של קישורים פנימיים וחיצוניים ומרכיבים טכניים רבים נוספים.

מה זה קידום אתרים אורגני?
מה זה קידום אתרים אורגני?

SEO רלוונטי היום יותר מתמיד!

עולם מנועי החיפוש עובר שינויים באופן תדיר ובמהירות, ולמרות שכל עסק זקוק לתמהיל שיווק מגוון, הוא חייב לכלול קידום אורגני לאתר האינטרנט שלו.

רבות דובר על חשיבותו של התוכן בקידום האורגני בפרט, ובשיווק העסק בזירה הדיגיטלית בכלל. נדגיש כי בעזרת תוכן רלוונטי ואיכותי, קידום אתרים אורגני יפיק יותר קליקים, מכיוון שהמשתמשים ימצאו בו פתרונות לבעיותיהם או מענה לשאלותיהם. פרט לכך, הוא בונה אמון בקרב המשתמשים, וכשמילות המפתח תואמות את כוונת המשתמש, הוא (המשתמש) ימצא את התוכן שהוא זקוק לו באופן עקבי.

אך קידום אורגני מבוסס תוכן יעיל וחכם יצליח גם למשוך את המשתמשים אל האתר, גם יאריך את זמן השהות שלהם וגם יגרום להם לשוב לאתר בעתיד. בטווח הארוך, לקוחות שמגיעים דרך הקידום האורגני הם לקוחות אמינים, שחוזרים לאתר ואף מספקים תעבורה איכותית.

במה שונה הקידום האורגני (SEO) מהקידום הממומן (PPC)?

בין הקידום האורגני לממומן יש מספר הבדלים, אך לפני שנמנה אותם, חשוב להבהיר, שלכל שיטה יש יתרונות משלה, ואסטרטגיית קידום נכונה חייבת לכלול, לפחות בתחילת הדרך של האתר ברשת האינטרנט, את 2 אסטרטגיות הקידום הללו.

קידום ממומן ברשתות החברתיות PPC
קידום ממומן ברשתות החברתיות PPC

להלן ההבדלים העיקריים בין SEO ל- PPC:

  1. הקידום הממומן הוא מאוד מהיר. זאת אומרת, שאת התוצאה שלו ניתן לראות כמעט באופן מידי. לעומתו, הקידום האורגני דורש אורך רוח, ולפעמים נדרשים מספר חודשים עד שניתן לראות את תוצאותיו.
  2. הקידום הממומן קיים כל עוד הלקוח משלם בעדו, וברגע שהוא לא משלם עבורו, גם האפקט שלו נעלם, ממש כאילו לא היה מעולם. לעומתו, קידום אורגני הוא קידום ארוך טווח, ומרגע שהוא תפס והצליח להעפיל את המקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש (SERPS), יהיה מאוד קשה להזיזו.
  3. הקידום האורגני דורש התמדה ועקביות, בעיקר בייצור תוכן אקטואלי, רלוונטי, מעניין, מקורי וחדש, בעוד בקידום הממומן הוא אסטרטגיית קידום שניתן להשתמש בה לפי הצורך (לקראת מבצע חיסול, השקה, קידום מוצר חדש בשוק וכדו').
  4. אפשר להסתכל על הקידום הממומן כחלק מאסטרטגיית הקידום האורגני. כאמור לעיל, אתר חדש שעולה לאינטרנט זקוק לבוסט התחלתי, שאותו הוא יכול לקבל באמצעות הקידום הממומן. היחס הזה לא פועל גם בנתיב הנגדי.

קידום אתרים אורגני בשנת 2021 – עקרונות וכללי אצבע

  • פיתוח אתר בפלטפורמה אופטימלית למנוע החיפוש (וורדפרס)
  • ביצוע מחקר מילות מפתח נכון ומדויק
  • ייצור תוכן איכותי ומקורי מונחה מילות מפתח
  • שימוש בפלטפורמות שיווק דיגיטלי ונכסים דיגיטליים אחרים לצורכי הקידום האורגני
  • הקפדה על חווית משתמש איכותית ביותר (טעינה מהירה של דפי אתר, רספונסיביות, נגישות וכו'…)
  • הקפדה על הפן הטכני מאחורי הקלעים של הקידום האורגני (כתיבת תגי מטא, שמירה על מבנה עמוד, יצירת קישורים נכונים, הגדרת דפים לסריקה על ידי גוגל וכו').

החשיבות של עבודה עם מקדם אתרים מנוסה ואמין

קידום אתרים אורגני וניהול קמפיינים דיגיטליים הם לא משימה פשוטה, וככל שעולם הדיגיטל מתפתח ומתרחב, אלו תחומים שדורשים מיומנויות ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. אם אתם רוצים להגביר את אסטרטגיות הפרסום שלכם ולנצל את מלוא הפוטנציאל של האתר ושל האפשרויות שרשת האינטרנט מציעה לכם, היעזרו במומחים, שחיים ונושמים קידום אתרים בזירה האינטרנטית.

בעזרת חברה מקצועית ואמינה, שעובדת עם הלקוח בשקיפות, תבטיחו לכם יותר כניסות לאתר, זמן שהייה גבוה יותר, חווית משתמש איכותית ומיקומים הרבה יותר גבוהים.

תוכן עניינים

זולטק מדיה גרופ מזמינה אתכם להתקדם ולעלות במעלה הדירוג ולגלות איך זה מרגיש להיות המובילים בתחומכם.

לשיחת ייעוץ ראשונית
חייגו 054-4326786

מגיע לך אתר מנצח.

מאמרים אחרונים

Follow Us